اظهار‌ نظر گل‌محمدی دربارهٔ فهرست تیم‌ملی

۱۱ام بهمن ،

 یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس پس از اعلام اسامی تیم ملی ایران اظهار داشت: محمد نوری، رضا حقیقی و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی می باشند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. هرچند به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم ولی به شخصه از دعوت نشدن سه بازیکن پرسپولیس متعجبم.

وی افزود: نوری بهترین روزهای فوتبالی خود را با پاس گل‌های زیبا و گل‌های حساسش پشت‌ سر می‌گذارد، او به عنوان یک بازی‌ساز، این روزها بهترین فرم خود را دارد.

گل‌محمدی ادامه داد: به طور یقین رضا حقیقی نیز بازیکنی جوان و بسیار جنگنده است که می‌توانست جزو بازیکنان ملی‌پوش باشد، اصلاً نوری و حقیقی جزو بهترین‌های دربی ۷۶ بودند که جایشان در لیست ملی خالی است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به سن و سال حقیقی او می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما نظر نهایی را در این باره کی‌روش می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس در حمایت از کریم انصاری‌فرد نیز گفت: به نظر من انصاری‌فرد بازیکنی نیست که بتوان به خاطر گل نزدن در چند بازی به سادگی از کنار او گذشت. انصاری‌فرد بازیکن تاکتیکی است هرچند که من ایمان دارم این بازیکنان حق خود را می‌گیرند و به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: اما واقعاً از دعوت غلامرضا رضایی که در هفته‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شد خوشحالم. بعد از آن مصدومیت بد در نیم‌فصل اول، رضایی در چند بازی اخیر ۳ گل برای پرسپولیس زد، ۲ پاس گل داد و ۲ پنالتی گرفت و ۲ پنالتی هم بر روی او اعلام نشد. او در فرم ایده‌آلی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان گفت: در کل هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود و من به همه آنها افتخار می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.