اظهار نظر امین حیایی دربارهٔ تعطیلی خانه سینما/مثل خاله زنک‌ها پنبه هم را می‌زدند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

امین حیایی در اطهار نظری جالب تعطیلی خانه سینما را نتیجه عدم وجود رفاقت واقعی میان اهالی سینما دانست و گفت: خوب خدایی هم آن بالا هست و نتیجه‌اش می‌شود این. حالا بیایند خانه سینما را جمع کنند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، امین حیایی بازیگر مطرح سینمایی ایران و بازیگر سریال کلاه‌پهلوی در حاشیه فیلمبرداری قسمت پایانی این سریال در بخشی از گفت وگوی خود با رسانه‌ها با اشاره به دلایل تعطیلی خانه سینما گفت:در خصوص به نظر من ابتدا باید رفاقت‌ها ایجاد شود. چرا خانه سینما اینجور شد؟ چون از اول رفاقت‌هایش کمی بو داشت. همبستگی در آن وجود نداشت و به خاطر همین به راحتی رخنه می‌کنند و آدم‌ها را به جان هم می‌اندازند و اختلاف‌هایی به وجود می‌آورند که یکسری از آن وسط سود به دست بیاورند و از آب گل آلود ماهی بگیرند که ما نباید این اجازه بدهیم.

وی افزود:ما بازیگران و عوامل و سینمایی‌ها باید به قدری رفاقت‌هایمان قوی باشد که چنین اتفاقاتی نیفتد. می‌رفتیم خانه سینما می‌نشستیم می‌دیدیم به جای اینکه از کار هم تعریف کنند و به هم بها بدهند و ارزش‌های کار هم را بکشند بالا و برای هم افتخار به وجود بیاورند، می‌نشستند مثل خاله زنک‌ها پنبه هم را می‌زدند. کار هم را مسخره می‌کردند.

امین حیایی همچنین تاکید کرد: خوب خدایی هم آن بالا هست و نتیجه‌اش می‌شود این. حالا بیایند خانه سینما را جمع کنند. اگر رفاقت‌ها ایجاد شود، رقابت‌ها هم سالم می‌شود و ما حتی می‌توانیم در سطح جهانی حرف اول را بزنیم. چون توانایی، استعداد و آدم‌هایش را داریم. اندیشمندانی را در جامعه داریم که آن طرف دنیا نمی‌توانی پیدایشان کنی. بسیار‌ها می‌روند آن طرف دنیا کار می‌کنند ولی دوباره برمی‌گردند همین‌جا و می‌گویند هیچ‌جا کشور خودمان نمی‌شود.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.