اظهار نظر جالب و خشمگینانه سعید سهیلی: پخش کننده «گشت ارشاد» را به دلیل سوزاندن فیلم به طور کامل از صفحه سینمای ایران حذف می‌کنم!

سعید سهیلی کارگردان فیلم سینمایی «گشت ارشاد» درخصوص خبری مبنی بر جمع‌آوری نسخه‌های کپی این فیلم توسط سعید جابری انصاری گفت: متاسفانه علی اسدزاده پخش کننده فیلم «گشت ارشاد» تمامی فیلم‌ها و پوستر‌های «گشت ارشاد» را از سطح شهر جمع‌آوری کردند و نیازی به زحمت جمع‌آوری آن توسط جابری انصاری نیست.

به گزارشممتازنیوز، سهیلی افزود: در حالی که من با علی اسدزاده برای پخش فیلم قرارداد بستم، وی با تمام نیرو وقوا به جای پخش کننده به عنوان جمع کننده‌ی نسخه‌های فیلم از سطح شهر عمل کرده و از این جهت برای وی کاملاً متاسفم.

سهیلی ادامه داد: علی اسدزاده به عنوان پخش کننده تنها یک روز این فیلم را پخش کرد و به مدت ۵ روز است که در حال جمع‌آوری نسخه‌های این فیلم مشغول است.

کارگردان «گشت ارشاد» عنوان کرد: جابری انصاری دیر از خواب بیدار شد و متوجه جمع آوری نسخه‌های «گشت ارشاد» از شبکه نمایش خانگی نشدند.

وی تصریح کرد: علی اسدزاده از ترس اینکه اتفاقی برای دفترش، بیفتد در سطح شهر حتی یک کپی از این فیلم را باقی نگذاشته است.

سهیلی افزود: با بروز این مسئله یک ضربه دیگر نیز بعد از اکران این فیلم در نمایش به من وارد شد.

وی با بیان این که من علی اسدزاده را به خاطر این کار رها نخواهم کرد، اظهار داشت: علی اسدزاده «گشت ارشاد» را در شبکه خانگی سوزاند و بطور حتم کاری خواهم کرد که این فرد به طور کامل از صفحه سینمای ایران حذف شود و فردی به این نام نتواند در عرصه شبکه خانگی فعالیت کند چون او خلاف وظیفه و قرارداد عمل کرد.

وی با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به نوع تخلف انجام شده در نسخه شبکه خانگی «گشت ارشاد» اظهار داشت: هیچگونه تخلفی از نظر من و از طرف ثبت نسخه شبکه خانگی انجام نگرفته است و اگر اشتباهی هم بوده مربوط به تمام متولیان سینمایی است که دقت لازم را انجام نداند.

سهیلی ضمن تاکید بر اینکه نمایش خانگی «گشت ارشاد» هیچگونه ایرادی ندارد،تصریح کرد: تنها به دلیل جوسازی و آنکه بار پروژه «لاله» را بر روی اکران «گشت ارشاد» بیندازند این ایراد را گرفتند.

وی ادامه داد: برای سینمای ایران متاسفم که یک فیلم در زمان اکران و همچنین در زمان پخش در شبکه نمایش خانگی اینگونه لطمه می‌خورد.

سهیلی بیان کرد: جمع‌آوری نسخه‌های کپی نمایش خانگی نهایت بی‌قانونی است که توسط مسئولان سینمایی در وزارت ارشاد انجام شده و این نشان بی‌نظمی و بی‌قانونی در این حوزه است که حتی به امضای خود تعهد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نسخه‌های کپی یک ماه قبل از ورود به نمایش خانگی قراردادش در وزارت ارشاد بسته شده و اگر ایراد و مشکلی بود باید در آن یک ماه گفته‌ می شد؛ نه پس از آن در شبکه نمایش خانگی که این یک کار اشتباه است.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.