اعتبار سد شنجور به طور کامل اختصاص می یابد

۱۱اردیبهشت،

649333_orig.jpg

دستیار ویژه رییس‌جمهور و رییس ستاد مهر ماندگار گفت: اعتبار مصوب امسال پروژه سد مخزنی شنجور رزن ۱۰۰درصد تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، علی اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از سد مخزنی شنجور اظهار کرد: اعتبار مصوب این پروژه در سال جاری پنج میلیارد تومان است که سه و نیم میلیارد تومان آن در اردیبهشت ماه و مابقی در تابستان تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بدنه سد باید تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد، اضافه کرد: سهمیه‌ای از اوراق مشارکت با تضمین دولت در اختیار استان همدان قرار می گیرد تا مسؤولان کسری این پروژه را از طریق اوراق جبران کنند چراکه همدان پتانسیل بالایی برای استفاده از این اوراق دارد.

وی خطاب به پیمانکار پروژه نیز گفت: تلاش کنید پروژه تا سه ماه آینده تکمیل شود تا به فصل بارش برخورد نکند. دولت اعتبارات خوبی برای مهرماندگار در نظر گرفته و این فرصت خوبی است که می توان از آن استفاده کرد.

وی اعلام کرد: در صورتی که پیمانکار نتواند پس از دریافت اعتبار اردیبهشت به تعهدات خود عمل کند ردیف اعتباری آن مسدود خواهد شد.

استاندار همدان نیز اعلام کرد: پروزه سدمخزنی شنجور در صورت تخصیص اعتبار دو شیفته باید کار کند.

علی محمد آزاد در حاشیه بازدید از پروزه سدمخزنی شنجور خطاب به پیمانکار پروزه اظهار کرد: با تخصیص اعتبار به این پروژه، شیفت کاری دو برابر شود تا کار هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: اگر طرح در موعد مقرر به بهره برداری نرسد مطالبات پیمانکار در تابستان پرداخت نخواهد شد.

مدیرعامل آب منطقه ای همدان نیز در این بازدید گفت: پروزه سد سنجور تا کنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صفرعلی کمندانی اذعان کرد: در آخرین بازدید رییس ستاد مهر ماندگار این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت داشت که هم اکنون پس از گذشت هشت ماه ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.