اعتراضات علیه محسن قهرمانی ادامه دارد!

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا معتقد است که نباید محسن قهرمانی برای دو بازی پیاپی دیدارهای این تیم را سوت می‌زد و همین موضوع شبهاتی را ایجاد می‌کند.

 
رحمان احمدی ابتدا در خصوص شکست مقابل راه‌آهن می‌گوید: «ما بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های مناسبی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. در دقیقه ۸۶ هم داور یک پنالتی برای راه‌آهن گرفت که البته نمی‌دانم تصمیم قهرمانی درست بود یا خیر. من توپ را مشت کردم و صحنه پنالتی را ندیدم چون صحنه منجر به پنالتی پشت من اتفاق افتاد ولی از بچه‌ها که پرسیدم گفتند پنالتی نبود.»

رحمان در خصوص انتقاد مجتبی تقوی از داوری این مسابقه ادامه می‌دهد: «به هر حال شکست در دقیقه ۸۶ آن هم با یک ضربه پنالتی سخت است. نکته عجیب اما این است که محسن قهرمانی در دومین بازی پیاپی بازی‌های سایپا را سوت زد و همین موضوع شبهاتی را ایجاد می‌کند. او بازی قبلی ما را هم سوت زده بود و کمیته داوران باید داور دیگری را جای قهرمانی می‌گذاشت. یک پنالتی هم به همین شیوه در بازی با فولاد گرفتند و فکر می‌کنم کمیته داوران باید برای انتخاب داورها مسائل مختلف را در نظر بگیرد.»

 

دروازه‌بان سایپا تأکید می‌کند: «قهرمانی داور خوبی است ولی نباید یک داور در دو بازی پیاپی برای یک تیم قضاوت کند. البته این حرف‌ها باعث نمی‌شود که دنبال توجیه شکست باشیم. ما باید خودمان از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم تا دیگر کار به اینجا نمی‌کشید.»

منبع:goal.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.