اعتراض “ناشناس” به حمله غزه/ هک صدها پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی

۲۸ آبان ،

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبر گزاری مهر، گروه هکرهای ناشناس اعلام کرد که این عملیات آنها علیه رژیم صهیونیستی یا به پایگاه اینترنتیهای این رژیم آسیب وارد کرده و یا کاملا آنها را پاک کرده است.

این حملات تاکنون بیش از ۶۵۰ پایگاه اینترنتی موسسات خصوصی و دولتی را اعم از بانک اورشلیم، به عنوان یکی از موسسات مالی مهم صهیونیستها هدف حملات موفق خود قرار داده است.

براساس اعلام این گروه از هکرها، پایگاه داده های بانک اورشلیم کاملا حذف شده است.

طی این حملات، پایگاه اینترنتی وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس نیز در اعتراض به حمله صهیونیستها به منظور قطع ارتباطهای اینترنتی نوار غزه مورد اصابت قرار گرفت.

براساس بیانیه گروه هکرهای ناشناس، مدتها است که گروه هکرهای ناشناس در کنار بسیاری از نقاط جهان کنار ایستاده و این حملات وحشیانه و بی رحمانه را علیه مردم فلسطین در مناطق اشغالی توسط نیروی دفاع رژیم اشغالگر قدس نظارگره است، اما وقتی که صهیونیستها به طور عمومی تهدید به قطع تمام اینترنتها و سایر ارتباطات راه دور در داخل و خارج غزه کردند، گروه هکرهای ناشناس وارد عمل شد.

این گروه، رژیم اشغالگر را به خشم بی لجام هکرهای ناشناس تهدید کرده و اظهار داشتند که اگر به این رویکردهای خود ادامه دهد دچار این خشم می گردد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تاکنون درباره این تهدید اظهارنظر نکرده و در بیانیه های رسمی نیز اشاره ای به این حملات نشده است.

رژیم اشغالگر قدس از ۵ روز پیش به بهانه شلیک موشک از سوی گروه های مقاومت فلسطینی، حملات شدیدی را علیه نوار غزه آغاز کرده که بر اثر این حملات تا کنون بیش از ۵۰ نفر در غزه به شهادت رسیده اند.

گروه هکرهای ناشناس ائتلافی آزاد از هکرها و فعالان اینترنتی است که به حملات سایبری خود علیه دولتها و شرکتهای مشهور سراسر دنیا شهرت یافته اند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.