اعتراض هواداران به دهنوی و شایعه حضور نکونام/ نگرانی از یارگیری استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر چهارشنبه تیم استقلال از ساعت ۱۸ در کمپ اختصاصی این باشگاه و در حضور بیش از ۴۰۰ تماشاگر برگزار شد.

نکته جالب توجه تمرین امروز تیم استقلال ابراز نگرانی هواداران این تیم به عملکرد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات بود. آنها همچنین با اعتراض به قاسم دهنوی که به جای عقد قرارداد با استقلال به تیم تراکتورسازی رفته است، خواهان عقد قرارداد با بازیکنانی توانمند شدند.

در تمرین امروز تیم استقلال همچنین شایعه شده بود بزودی مسئولان این باشگاه با جواد نکونام و احمد جمشیدیان قرارداد امضا خواهند کرد.

همچنین از جمع آبی پوشان خبر می‌رسد، باشگاه استقلال تا روز شنبه با “کاروالیهو”، دروازه بان فصل گذشته تیم ایرانجوان بوشهر قرارداد امضا می‌کند.

بازیکنان در تمرین امروز ابتدا پنج دقیقه دور زمین دویدند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در این بخش امیر قلعه نویی نظارتی ویژه روی کار شاگردانش داشت و هر زمان آنها اشتباهی مرتکب می‌شدند با توضیحات خود خواستار اصلاح اشتباهات می‌شد. بعد از این بخش تمرین، بازیکنان در قالب دو گروه به بازی فوتبال پرداختند.

تماشاگران در تمرین امروز به مانند روزهای گذشته تنها در ۱۵ دقیقه انتهایی اجازه تشویق مربیان و بازیکنان استقلال را داشتند.

تمرین عصر چهارشنبه تیم استقلال در ساعت ۱۹:۳۰ به اتمام رسید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.