اعتراف رقیب عربستانی سجاد مرادی به دوپینگ در اردن و گوانگژو / کاش طلاها را همان موقع گرفته بودم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – مرادی می گوید خدا بد جوری هوایش را دارد.

به گزارش ممتاز؛روزهای خوش دوباره برای سجاد مرادی تکرار می شود.مثل قبل از بازیهای آسیایی گوانگژو.او با اعتراف رقیب عربستانی اش به دوپینگ حالا با پس دادن دو مدال نقره ، طلا می گیرد.افتاقی خوشایند که البته خودش کمی با افسوس از آن می گوید:«کاش طلاها را همان موقع می گرفتم.»با این حال هنوز هم خوشحال است:«دونده عربستانی درست است که می گویند از سال ۲۰۰۹ اعتراف به دوپینگ کرده اما پیگیری کردم دیدم روی سایت فدراسیون عربستان نوشته اعتراف به دوپینگ او از سال ۲۰۰۶ بوده. به همین خاطر مثل ماریون جونز که با اعترافش همه مدالهایش را پس داد،او هم باید همه مدالهایش را پس بدهد.اتفاق خوبی است.حالا من دو مدال نقره قهرمانی آسیای ۲۰۰۷ اردن و ۲۰۱۰ بازیهای آسیایی گوانگ ژو را می دهم و دو مدال طلا می گیرم.»

او مثل همیشه دست از شوخی برنمیدارد:«دل که پاک باشد . کار برای خدا،نتیجه اش این می شود(با خنده).»با این حال برای او گرفتن مدال در تارتان طعم دیگری دارد:«با اینکه حالا خوشحالم اما همیشه با خودم می گویم چرا آنجا طلا نگرفتم.بدنم خیلی اماده بود و فکر نمی کردم کسی مرا بگیرد. اگر طلایم را آن موقع می گرفتم خیلی بهتر بود.البته برادرم امیر می گوید تو خیلی در گوانگ ژو خوب بودی ،حالا معلوم شد چرا  دونده عربستانی تو را گرفت. دوپینگ کرده بود.»برای او این روزها خاطرات قبل از گوانگ زو را تداعی می کند:«به نظرم حتما خیریتی در این اتفاقات هست.روزهای خوبی است . شاید قرار است با این اتفاقات مثل قبل از بازیهای آسیایی گوانگ زوبا روحیه بهتر به بازیهای آسیایی اینچه اون بروم . مدالهای خیلی خوب بگیرم.به هر حال خدا بد جوری هوایم را دارد.من حس خوبی دارم.»

رکورددار نیمه استقامت ایران سه هفته ای است که با مربی خارجی اش تمرین می کند.البته به جز سه روزی که بالاجبار در ده پشت برف مانده بودند. هرچند این قضیه هم باعث شد تا مربی اش برف تا از نزدیک ببیند وبا آن سرگرم باشد:«مربی ام که آمد ،رفتیم اصفهان.گفت برنامه ات چیه؟گفتم فردا می رویم روستای ما،بعد برمی گردیم و تمرین می کنیم.ما رفتیم اما یک متر برف امد و سه روز جاده بسته شد.به ناچار ماندگار شدیم.او هم که به قول خودش تا به حال برف  را در تلویزیون دیده بود،برف دید و سه روز سرسره بازی می کرد(با خنده).»او امروز همراه مربی اش برای اردو به کرمان می رود:«تا به حال خوب تمرین کرده ام.راضی ام. مربی ام هم.امروز به کرمان می رویم تا ۲۱ روز تمرین کنم.بعد برمی گردیم اصفهان.بعداز عید هم شهرکرد اردو می زنیم.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.