اعتراف رژیم آل خلیفه به شهادت نوجوان بحرینی

نیروهای رژیم آل خلیفه با پشتیبانی و حمایت نیروهای اشغالگر سعودی تظاهرکنندگان بحرینی را با گلوله های ساچمه ای و گازهای سمی و اشک آور هدف قرار دادند که در نتیجه آن علی حسین النعمه، نوجوان بحرینی شهید و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم، در گزارشی به ادامه تظاهرات مردمی در بحرین و سرکوبگری رژیم آل خلیفه پرداخت و اعلام کرد: ده ها هزار نفر از مردم بحرین در همه مناطق این کشور تظاهرات کردند و خواستار آزادی زندانیان سیاسی در زندان های رژیم حاکم شدند.

گروه ها و جمعیت های مخالف رژیم حاکم برای شرکت مردم دراین تظاهرات فراخوان صادر کرده بودند. شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت وفاق ملی – اسلامی و رهبران گروه های مخالف نیز در این تظاهرات شرکت کردند و خواستار دمکراسی، آزادی و مجازات قاتلان شهدای انقلاب شدند.

طبق معمولا، نیروهای رژیم آل خلیفه با پشتیبانی و حمایت نیروهای اشغالگر سعودی تظاهرکنندگان را با گلوله های ساچمه ای و گازهای سمی و اشک آور هدف قرار دادند که در نتیجه آن علی حسین النعمه، نوجوان بحرینی در روستای صدد به شهادت رسید و شمار دیگری نیز از مردم زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم آل خلیفه همچنین به منازل شهروندان در برخی مناطق اطراف منامه حمله کردند تا با ایجاد رعب و وحشت در میان آنها از شرکت آنها در تظاهرات ضد رژیم جلوگیری کنند.

جمعیت وفاق ملی-اسلامی اعلام کرد علی حسین النعمه به علت اصابت گلوله های ساچمه ای از فاصله نزدیک به شدت زخمی شده و نیروهای امنیتی او را که در حال خون ریزی شدید بوده بازداشت کرده اند و تا لحظه شهادت خونریزی داشته است.

جمعیت یاد شده با درخواست برای متوقف شدن حملات اعلام کرد: ریختن خون مردم بحرین فقط سبب پافشاری مردم برای ایجاد تغییر و برآورده کردن خواسته های مشروعشان خواهد شد.

هادی الموسوی ، از رهبران جمعیت وفاق ملی، در این باره گفت: رژیم آل خلیفه خشونت کشنده ای در پیش گرفته است. خشونتی که آنها در پیش گرفته اند سبب کشته شدن افراد می شود. این وضع باید پایان یابد زیرا خون مردم نه فقط ارزان و بلکه مجانی شده است.

از سوی دیگر رژیم حاکم بحرین به کشتن علی حسین نعمه نوجوان بحرینی اعتراف کرد. وزارت کشور رژیم مدعی شد وی در حالی کشته شد که پلیس در حال دفاع از خویشتن بود و بر اساس اختیارات و وظایف قانونی خود در چنین شرایطی عمل کرده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.