اعتراف سارقان لوازم خودرو به ۱۴ فقره سرقت در ملارد

۱۱اردیبهشت،

با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد غرب استان تهران و دستگیری ۳ سارق سابقه دار لوازم خودرو ، ۱۴ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن صفری “فرمانده انتظامی شهرستان ملارد” صبح امروز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و شکایت تعدادی از شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 
“سرهنگ صفری” افزود: با تشکیل اکیپ ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی، پرونده تحت بررسی قرار گرفت و با کنترل نقاط مختلف شهرستان ملارد، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری
متهمان آغاز شد . 
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: : با بررسی سوابق مجرمان وبا کمک یکی از شکایان سرنخ تازه ای از سارقان بدست آمد و در ادامه با کنترل مناطق تردد آنها توسط پلیس، سرانجام شب قبل ۳ سارق بنام های “محمد-چ”، “بهروز-خ” و ” سجاد-ک” شناسایی و با هماهنگی قضایی درمخفیگاهشان در ملارد دستگیر شدند. 
متهمان که از سارقان سابقه دار و حرفه ای بودند در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده ولی در بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشوده و به ۱۴ فقره سرقت لوازم وقطعات خودرو اقرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه تمامی مالباختگان شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند . 
این مقام مسئول در ادامه ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان گفت: سارقان لوازم داخل خودرو با شیوه های مختلف به خودروهایی که از نظر ایمنی وضعیت مناسبی نداشته باشند، دستبرد می زنند، شهروندان آگاه باشند که با استفاده از سیستم ایمنی مناسب این فرصت را از سارقان بگیرند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.