اعتراف مدیرعامل مایکروسافت به اشتباهات مدیریتی خود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

استیو بالمر مدیر عامل شرکت مایکروسافت طی یک سخنرانی به اشتباهات مدیریتی خود اذعان کرده است.
 
به گزارش فارس به نقل از تک اسپات،  از جمله نکات مورد اشاره وی تصمیم شخص او برای اختصاص ۹۰۰ میلیون دلار بودجه برای طراحی و ساخت تبلت‌های اختصاصی مایکروسافت موسوم به سرفیس آرتی بوده است.
 
 
این تبلت‌ها نتوانستند در رقابت با تبلت‌های ساخت شرکت‌های رقیب مانند اپل و سامسونگ چندان موفق باشند و در نتیجه عرضه آنها به شکستی سنگین برای مایکروسافت منجر شد.
 
بالمر گفت ما بیش از تعدادی که تصور می‌شد به فروش برود، تبلت سرفیس آرتی ساختیم و در نهایت برای کسب توان رقابت قیمت آنها را در سراسر جهان به ۱۵۰ دلار کاهش دادیم. مدیر عامل مایکروسافت برای امیدواری دادن به کارکنان این شرکت تصریح کرد که نسل تازه تبلت‌های سرفیس در حال تست شدن و آزمایش است و قرار است در آینده عرضه شود.
 
بالمر همچنین اذعان کرد مایکروسافت موفق نشده آن تعداد سیستم عامل ویندوز که مدنظرش بوده به فروش برساند و این عدم موفقیت هم حوزه رایانه‌های شخصی و هم دنیای رایانه‌های لوحی را در برمی گیرد. وی افزود مایکروسافت برنامه‌های گسترده‌ای برای بازاریابی ویندوزهای ۸ و ۸٫۱ در نظر گرفته است.
 
مدیر عامل مایکروسافت همچنین اظهار امیدواری کرد کاربران سیستم عامل ویندوز فون هم بتوانند از برنامه اینستگرام بر روی گوشی‌های خود استفاده کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.