اعزام بالگردهای روسی به سوریه

یک منبع خبری آگاه از اعزام مجدد کشتی حامل بالگردهای روسیه به سوریه خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری “اینترفکس”، یک منبع نظامی اعلام کرد که انتظار می رود که کشتی حامل بالگردهای روسیه به سوریه که بعد از قطع شدن بیمه اش مسکو بازگشت، همراه با حداقل یک کشتی دیگر به سوریه باز گردد.

کشتی روسی حامل بالگرد برای سوریه موسوم به ” Alaed” قرار بود برای اولین بار در تاریخ ۱۱ ژوئن سال جاری از بندر بالتیسک روسیه در استان کالینگراد عازم سوریه شود.

بر اساس اعلام این منبع آگاه که تمایلی به افشای نامش نداشت، این کشتی که امروز یکشنبه وارد بندر “مورمانسک” روسیه شد تا پرچم آن بر اساس استانداردهای روسیه عوض شود، با کشتی های نظامی همراهی نخواهد شد.

در ادامه این خبر آمده است: روسیه که امروز یکشنبه اعلام کرده است که تردیدی ندارد که تلاش هایی برای تغییر نظام سوریه در جریان است، یکی از مهم ترین تامین کنندگان تسلیحاتی نظام “بشار اسد” رئیس جمهوری سوریه محسوب می شود و مانع اعمال قطعنامه های شدیدتر سازمان ملل علیه دمشق به عنوان متحد دیرین مسکو شده است.

روسیه اعلام کرده است که تسلیحات دفاعی را که صرفا می توان از آنها برای حفاظت از کشور در برابر تهاجم های خارجی استفاده کرد به سوریه می فرستد.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.