اعزام هیات پارلمانی به غزه قطعی است/ستار بهشتی”مرگ مشکوک” داشته است

۲۸ آبان ،

amniyat.jpg

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: اعزام هیات پارلمانی به غزه قطعی است و اقدامات قانونی آن نیز در حال پیگیری است.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسین نقوی‌حسینی با بیان این مطلب افزود: با توجه به جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس در روزهای اخیر و سکوت مرگبار مجامع و محافل بین‌المللی و ضرورت توجه جدی به آلام و نیازهای اولیه و حمایت‌های انسان دوستانه و روحیه‌بخش به مقاومت مردم مظلوم غزه، اعزام هیات پارلمانی به غزه قطعی است و اقدامات قانونی آن نیز در حال پیگیری می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی و مسئول پیگیری موضوع مرگ ستار بهشتی در این جلسه گزارش تفسیریی از آخرین بررسی‌ها در این زمینه ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود:‌ در این جلسه دواتگری با استفاده از”مرگ مشکوک” به جای”قتل” اعلام کرد که بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد و گزارش تفسیری نمونه‌برداری و آزمایشات پزشکی نیز تاثیر بسزایی در نهایت بررسی‌ها خواهد گذاشت زیرا کبودی‌ها نمی‌تواند عامل مرگ وی باشد.

نقوی‌حسینی در پایان ابراز داشت: همچنین در خصوص لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل‌های اول و دوم الحاقی به کنوانسیون‌های ژنو ۱۹۹۷ مباحثی مطرح شد اما تصمیم‌گیری نهایی به جلسه آتی موکول شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.