اعزام یک میلیون دانش آموز به اردوی راهیان نور

اعزام یک میلیون دانش آموز به اردوی راهیان نور

جام جم آنلاین: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال یک میلیون نفر از دانش آموزان سراسر کشور در مقطع متوسطه در قالب کاروان های اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین هژبری روز چهارشنبه در آیین بدرقه جمعی از دانش آموزان دختر بوشهری به اردوهای راهیان نور گفت: سال گذشته یک میلیون دانش آموزان از سراسر کشور به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: یکی از برنامه های تربیتی مهم آموزش و پرورش برگزاری اردوهای راهیان نور است که سعی داریم این اردوها با قوت برگزار شود.

هژبری یادآورشد: با توجه به این که دانش آموزان در قالب این اردوها با گروه های دوستی و همسالان ارتباط برقرار می کنند نفس این اردوها اثر تربیتی برای دانش آموزان دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: در این اردوها عصاره فضایل دفاع مقدس که در ایثار و مجاهدت شهدا جمع شده است و در نمایشگاه های واقعی که در میادین دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده را به دانش آموزان معرفی می کنیم.

وی افزود: در اردوهای راهیان نور فرزندانمان را با شهدا انس می دهیم تا از راه آنها دور نشویم زیرا شهدا جان گران بهای خود را برای حفظ نظام دادند.

هژبری یادآورشد: امسال ۱۴هزار دانش آموز دختر و پسر از استان بوشهر عازم اردوهای راهیان نور می شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.