اعزام کاروان سلامت داوطلبان به خراسان جنوبی

۰۹ام بهمن ،

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: طی ده ماه ۴۶۴ کاروان سلامت در سطح کشور به صورت شهرستانی و استانی برای درمان و ارائه اقلام دارویی و بهداشتی اعزام شده اند.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: کاروان سلامت داوطلبان در اولین روز از دهه فجر برای ارائه خدمات بهداشتی – درمانی رایگان به مناطق زلزله زده خراسان جنوبی اعزام می شوند.
وی تصریح کرد: طی برنامه یک ساله بنا داریم تا در هر فصل کاروان سلامت را به صورت ملی برای ارائه خدمات سلامت به استانهای کشور اعزام کنیم و تاکنون طی این ۱۰ ماه ۳۶۴ کاروان اعزام شده اند.
وی افزود: کاروان سلامت متشکل از پزشک عمومی متخصصان مغز و اعصاب قلب و عروق و زایمان ، چشم و جراحی عمومی می باشند که همگی به صورت داوطلبانه همکاری تنگاتنگی با سازمان داوطلبان هلال احمر دارند.
وی با اشاره به اینکه مناطق کم برخوردار حاشیه شهرها و روستاها به عنوان مهمترین اولویت برای اعزام کاروان سلامت می باشند خاطرنشان کرد: ابتدای بهمن ماه جاری کاروان سلامت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد که یک تیم ۴۰ نفره از پزشکان و پیراپزشکان در این کاروان حضور داشتند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.