اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری آریا – رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۲ هزار و ۳۳۰ دانش‌آموز زنجانی در سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری اریا ، محسن احمدی‌تبار اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در مهرماه سال جاری این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: تقسیم‌بندی برای اعزام شهرستانی صورت گرفته است.
رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از ۱۲ مهرماه سال جاری اعزام می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام شده است.
وی از بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه و موزه شهدای خرمشهر خبر داد و افزود: همچنین دانش‌آموزان از یادمان‌های دهلاویه، هویزه بازدید می‌کنند.
احمدی‌تبار با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش‌آموزان در این مناطق خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به مدت دو شب از برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌کنند.
وی از حضور دانش‌آموزان در رزمایش گروهی خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در قالب رزمایش برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش‌آموزان در طول حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زیارت عاشورا و دعای کمیل برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.