اعضای اتاق مشترک بازرگانی آلمان و بلژیک در کیش حاضر می شوند

‘ مجید تفضلی’ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و در این چارچوب تلاشهای لازم صورت گرفته و اکنون نیز تداوم دارد.

وی افزود: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این ارتباط دعوت از اعضای اتاق های بازرگانی است که به شکل مشترک در ایران و کشور ذیربط فعالیت دارند و در نخستین گام از اتاق های آلمان و بلژیک دعوت به عمل آمده است.

تفضلی از حضور ۱۰ شرکت فعال ترکیه در بخش ساختمان ومسکن نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان خبر داد و گفت: انتظار می رود این شرکتها در مرحله چهارم نمایشگاه حاضر شوند و اکنون مرحله دوم را آغاز کرده ایم .

مجری نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان اضافه کرد: معرفی برند های برتر ساختمانی داخلی و خارجی در منطقه و کشور از دیگر اهداف برپایی ‘بیلدکس -کیش ‘ محسوب می شود و برنامه ریزیها دراین جهت دنبال می شود.

تفضلی در ارتباط با مخاطبین و بازدید کنندگان نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان اظهار داشت: سرمایه گذاران داخلی وخارجی در بخش ساخت وساز و انبوه سازی و نیز توریسم تخصصی کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگان هم مرز و کشورهای مشترک المنافع از جمله مخاطبین محسوب می شوند.

وی از وزارت راه وشهرسازی و دستگاه های تحت پوشش آن و نیز مهندسان مشاور، پیمانکاران، انبوه سازان و شرکتهای ساختمانی و در واقع همه دست اندرکاران صنعت ساختمان کشور به عنوان گروه های مخاطب این نمایشگاه نام برد.

مدیر هلدینگ آفتاب راهبر ایرانیان کیش افزود: کل فضای نمایشگاهی شش هزار و ۵۴۵ متر مربع است و حدود سه هزار و ۷۰۰ متر مربع آن اختصاص به غرفه ها دارد و براساس توافق به عمل آمده دوره یک ساله این نمایشگاه ۹ خرداد تعیین شد .

وی تاکید کرد: نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان در کیش در واقع از نامگذاری سال جاری به عنوان ‘ تولید ملی ، حمایت از کار وسرمایه ایرانی ‘ برای معرفی فناوریها و توانمندی شرکتهای داخلی در بخش های گوناگون استفاده می کند .

تفضلی از سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به عنوان حامیان این نمایشگاه نام برد .

تاکنون که مرحله دوم اجرایی این نمایشگاه آغاز شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری صورت گرفته و تعداد ۲۷ شرکت در غرفه های مربوطه مستقر شده اند و انتظار می رود در مجموع ۶۰ تا ۶۵ شرکت در این نمایشگاه حضور یابند .ک/۳

۱۲۳۴/۶۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۵۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.