اعضای باند خشونت ۲ دانشجو را کشتند

جوان جنایتکاری که دو دانشجوی فرانسوی را با ضربات مهلک چکش و چاقو به قتل رسانده بود، خودش را به پلیس معرفی کرد و مأموران پلیس فرانسه هنوز در جست‌وجوی همدست این جوان تبهکار هستند.

به گزارش گروه  حوادث  باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران شوک ؛یکی از این دو قاتل فراری با استفاده از چکش، چوب بیسبال و چاقو دو دانشجوی فرانسوی را کشت و قاتل دیگر که پلیس هنوز موفق به دستگیری وی نشده است آخرین ضربات کشنده را با چکش بر سر قربانیان فرود آورد. «سوفیان تدبورت» ۲۱ ساله با ۳۰ ضربه و کوین نوبسی ۲۱ ساله با ۸ ضربه مهلک به وسیله این دو جانی در گرو نوبل فرانسه از پای درآمدند. طبق گزارش‌‌های تأیید نشده اعضای این باند خشن پس از درگیری با برادر یکی از قربانیان در خارج از دانشگاه این جنایت را رقم زدند و در واقع این حادثه خونین با انگیزه انتقام‌جویی صورت گرفته است. نام این دو قاتل الیاس ۱۸ ساله و ابراهیم ۲۰ ساله گزارش شده است که نام هر دو در لیست سیاه اداره پلیس قرار داشت و یکی از آنان به دلیل اخلال در نظم عمومی و حمله به کارمندی در یک فروشگاه زندانی بود که به تازگی از زندان آزاد شده بود. به گزارش پلیس فرانسه هر دو جوان تبهکار از اعضای یک باند خشن شناخته شده‌اند.  
یکی از قاتلان تنها پس از چند ساعت از درگیری خودش را به پلیس معرفی کرد، ولی جست‌وجو برای یافتن دیگرقاتل فراری همچنان ادامه دارد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.