اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران راهی لندن شدند

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، آزادکاران المپیکی ایران ساعتی پیش با بدرقه ‘حسن رنگرز’ مشاور وزیر ورزش و جوانان و نایب رییس فدراسیون کشتی و ‘ابراهیم جوادی’ عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی و دارنده مدال برنز المپیک به ایروان ارمنستان اعزام شدند تا پس از یک ساعت و نیم توقف در فرودگاه این کشور راهی لندن شوند.

در مراسم بدرقه اعضای تیم ملی کشتی آزاد، کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیمهای کشتی آزاد و فرنگی جوانان و خانواده های المپیکی ها نیز حضور داشتند.

بر این اساس و با توجه به برنامه رقابت ‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن، حسن رحیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم و صادق گودرزی در وزن ۷۴ کیلوگرم باید روز ۲۰ مرداد ماه به مصاف رقبای خود بروند.

مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۰ کیلوگرم، احسان لشگری در وزن ۸۴ کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز روز ۲۱ مردادماه به روی تشک خواهند رفت.

مسابقه های این دو روز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می شود.

همچنین مهدی تقوی در وزن ۶۶ کیلوگرم و رضا یزدانی در وزن ۹۶ کیلوگرم روز ۲۲ مرداد ماه به مصاف حریفان خود می روند که این رقابت ‌ها طبق برنامه از ساعت ۱۲ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

رسول خادم مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز و رضا لایق، محمد طلایی و علیرضا رضایی مربیان تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن هستند.

ورزشی**۷۵۳۷**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۸۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.