اعضای حاضر در «هیئت بازگشایی» به فکر حضور در هیات مدیره خانه سینما نیستند

۰۸خردادماه،

سخن گوی هیئت بازگشایی خانه سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: در جلسه روز دوشنبه -۶ خرداد ماه- به جمع بندی نهایی نرسیدیم و در واقع یک سری از مشکلات را بررسی کردیم. اعضای این هیات تلاش می کنند تا در تعاملی دوستانه مشکلات برطرف شود تا از صنوف دعوت کنند تا با پر کردن فرم ثبت قانونی در مجمع عمومی حضور یابند.

 

وی ادامه داد: تصویب اساسنامه و انتخابات برای تعیین اعضای هیات مدیره برعهده اعضای صنوف است و ما تنها قصد داریم بر این انتخابات نظارت داشته باشیم همانگونه که معمولا تعدادی از اشخاص پیشکسوت به عنوان هیات سنی بر انتخابات هیات مدیره نظارت می کنند. ما تلاش داریم زودتر درب خانه سینما با تعامل کامل باز شود.

 

علی اکبری تاکید کرد: هیچ یک از اعضای حاضر در «هیات بازگشایی» در فکر حضور در هیات مدیره خانه سینما نیستند و تنها می خواهند امور به درستی انجام شده و خانه سینما دوباره فعالیت خود را آغاز کند. در حال حاضر ۱۳ صنف قانونی می باشند و باقی صنوف هم می توانند تنها با پر کردن فرم ثبت قانونی در مجمع عمومی حضور داشته باشند.

 

پنجمین جلسه هیت بازگشایی خانه سینما روز دوشنبه -۶ خرداد ماه- در ساختمان سازمان سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد. در این هیات ۵ سینماگر و ۲ نفر از مسولین می باشند که محسن علی اکبری سخنگوی این هیات است و طبق دستور اولیه جواد شمقدری به مهدی عظیمی میرآبادی معاون امور فعالیت‌ها و رئیس هیات بازگشایی خانه سینما، این هیات دو ماه زمان خواهد داشت تا مقدمات اجرایی بازگشایی خانه سینما را فراهم کند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.