اعطاء ۸۱۰۰ روز مرخصی به زندانیان

فروردین ۱۴۰۳

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با موافقت دادستان شهرستان تایباد و شورای طبقه بندی زندان به تعداد ۲۷۰نفر از مددجویان محکومی که دارای وثیقه لازم بودند ۳۰روز مرخصی اعطاء شد

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با موافقت دادستان شهرستان تایباد و شورای طبقه بندی زندان به تعداد ۲۷۰نفر از مددجویان محکومی که دارای وثیقه لازم بودند ۳۰روز مرخصی اعطاء شد.
“اشجع” رئیس زندان تایباد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: این مرخصی درجهت کمک به تحکیم مبانی و روابط خانوادگی و اجتماعی زندانیان، رفع مشکلات ضروری فردی- خانوادگی و همچنین مشارکت فعال در برنامه‌های اصلاحی، فرهنگی و مذهبی صورت گرفته و شامل کسانی می‌شود که علاوه بر شرایط قانونی، در زندان دارای حسن اخلاق باشند.

وی تصریح کرد: مرخصی‌هایی که به مناسبت‌های مذهبی اعطاء می‌شود علاوه بر تقویت روحیه و باورهای اعتقادی زندانیان، به کاهش میزان ارتکاب مجدد جرم نیز کمک می‌کند.

اشجع ضمن تقدیر از تعامل و همکاری صمیمانه مقامات قضایی به خصوص دادستان شهرستان با مجموعه زندان، تداوم و توسعه همکاری‌ها را موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان دانست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.