اعطای وام شهریه ۱۰ میلیونی به دانشجویان

جام جم آنلاین: به گفته رئیس دانشگاه آزاد، در تفاهم نامه بانک صادرات با دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان دکتری این دانشگاه می توانند مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان وام شهریه دریافت کنند.

تفاهمنامه‌ همکاری میان بانک صادرات ایران و دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه تسهیلات به دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد به امضا رسید.
 
فرهاد دانشجو در مراسم انعقاد این تفاهمنامه گفت: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه بابت شهریه به دانشجویان دوره دکتری تسهیلات تکمیلی تعلق گیرد که این میزان حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد شهریه دانشجویان را شامل می شود.
 
وی افزود: بدین ترتیب بخشی از قول ما مبنی بر کاهش ۲۰ درصدی شهریه دانشجویان با دادن وام قرض الحسنه که به آن سودی تعلق نمی گیرد و به تبع آن با حذف کارمزد و بهره همراه است، محقق خواهد شد.
 
همچنین محمدرضا پیشرو مدیر عامل عامل بانک صادرات با بیان اینکه براساس این تفاهم‌نامه شهریه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد به صورت وام قرض الحسنه به آنها پرداخت خواهد شد، افزود: بانک برای تحقق این امر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده که با مدیریت دانشگاه این رقم به دانشجویان پرداخت خواهد شد و از فردا پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را به دانشجویان دکتری آغاز می کنند.
 
مدیرعامل بانک صادرات گفت: پرسنل دانشگاه آزاد، هیأت علمی و استادان هم می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری که دارای شرایطی سهل بوده و حداقل ضمانت را می‌خواهد از امکانات بانک صادرات استفاده کنند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احد:

    من آبان ۹۱ برای این وام ثبت نام کردم. مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از همه دانشجو ها واسه افتتاح حساب گرفتن. اما با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه هنوز وام گیر من نیومده و مسولین چه از طرف دانشگاه و چه از طرف بانک پاسخگو نمی باشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.