اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد

۰۱ تیرماه ۱۳،

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: دفترچه قراردادهای صادره از سوی شرکتهای استانی بعنوان یک سند رسمی محسوب می شوند و بانکها نیز موظف می باشند طبق بخشنامه های موجود آنها را قبول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در اذربایجان غربی، فخرالله مولائی در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان اورمیه با بیان اینکه برای صدور اسناد رسمی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: جهت اعطای اسناد تفیکی به صنعتگران اقدامات خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: با تصویب هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مقرر شد که جریمه واحدها به تعدیل تبدیل شوند و در این صورت با استفاده از فرمولهای تعریف شده امکان بخشش درصدی از جرائم میسر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه از اعتبارات در نظر گرفته شده در سال قبل فقط ۱۵۰ میلیارد ریال به سازمان صنایع کوچک تخصیص داده شد، افزود: منابع مالی مورد نیاز سازمان از محل منابع داخلی صرف شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: واحدهایی که دارای بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشند با ارائه درخواست به سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران می توانند از ۲ میلیارد تا ۱۵ میلیارد تسهیلات اعطایی بعنوان سرمایه در گردش استفاده کنند.

وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه های مختلفی نیز با بانکهای عامل مختلف صورت گرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.