اعطای گواهینامه یورومانی به بانک ملت

بینا- مدیر امور بانکداری اختصاصی بانک ملت، نخستین گواهینامه حرفه ای بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت یورومانی انگلستان را در ایران دریافت کرد.
به گزارش بینا، عباس خسروانی با شرکت در کارگاه آموزشی جامع بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت که از سوی یورومانی و با همکاری انستیتو بانکداران خاورمیانه برگزار شد موفق به دریافت نخستین گواهینامه فوق تخصصی و حرفه ای بانکداری اختصاصی در کشور شد.
این گواهینامه حرفه ای که برای نخستین بار از سوی یک بانکدار ایرانی کسب می شود در سطح صنعت بانکداری اختصاصی جهانی از اعتبار ویژه ای برخوردار است و خسروانی مدیر امور بانکداری اختصاصی بانک ملت با کسب امتیازات فنی و شایستگی های حرفه ای توانست آن را دریافت کند.
بررسی های واحد هوشمندی فضای رقابتی بانکداری انستیتو بانکداران خاورمیانه نشان می دهد بانک ملت در راستای اجرای مدل کلان و یکپارچه کسب وکار بانکداری جامع (Universal Banking) در چندسال اخیر تلاش های گسترده ای را جهت فراهم آوردن زیرساخت های سازمانی و شایستگی های استراتژیک آغاز کرده است.
از آنجا که در مدل های کسب وکار نوین بانکداری که زیر مجموعه این مدل کسب وکار جامع را تشکیل می دهند اساسا دانش بنیان است، رمز موفقیت در این مدل های کسب وکار تجهیز بانکداران و کارشناسان بانک به علوم بانکداری و مالی نوین و بومی سازی آن بر اساس شرایط محیطی خرد و کلان کشور است. در این راستا بانک ملت با اعزام بانکداران خود به دوره های آموزشی تخصصی بین المللی در تلاش است تا بسترهای لازم برای ارائه خدمات جامع بانکداری اختصاصی را برای نخستین بار در کشور فراهم آورد.
بر اساس این گزارش، انستیتو بانکداران خاورمیانه با همکاری استراتژیک موسسات برجسته آموزشی و مشاوره در سطح جهان تنها برگزارکننده دوره های فوق تخصصی آموزشی بانکداری و مالی در کلاس جهانی و ارائه دهنده مشاوره های تخصصی در صنعت بانکداری در ایران است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.