اعلام آمادگی موسسه اکو برای همکاری با موسسه هنرمندان پیشکسوت

۲۰م آذر ،

موسسه اکو برای همکاری با موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش هنرآنلاین؛ طی مذاکره حضوری سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با ایوبی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری اکو تفاهماتی درزمینه همکاری های فی ما بین انجام شد.

در این نشست  ایوبی با اظهار خرسندی از تشکیل چنین موسسه ای برای نام آوران عرصه فرهنگ و هنر گفت:موسسه فرهنگی و هنری اکو با توجه به سابقه دیرینه خود در عرصه های ملی و بین اللمللی در حوزه های فرهنگی و هنری با مشارکت کشورهای عضو اکو آمادگی خود را جهت برقراری تعاملات بین هنرمندان کشورهای عضو ،برگزاری نمایشگاه،تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان و امکان ارایه تجربیات هنری در حوزه آموزش و … با موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام داشت.

سید عباس عظیمی ضمن ارج نهادن به مقام هنرمندان و جایگاه انان در جامعه به تشریح اهداف و فعالیتهای این موسسه نوپا پرداخت و اذعان داشت؛هنرمندان در هر کشور میراث فرهنگی زنده و آیینه دار تمدن آن سرزمین اند. بی شک توجه و اهتمام به امور هنرمندان،راهی برای حفظ ارزش ها و هویت فرهنگی جامعه است و پیشرفت معنوی جامعه بدون توجه به این سرمایه های معنوی امکان پذیر نیست.حفظ شان هنرمندان پیشکسوت علاوه بر اینکه خود ضرورتی غیر قابل انکار است،در روزگاری که هجمه های فرهنگی از هر سو احساس میشود، راهی است برای جهت دهی صحیح و اصولی به سلایق و گرایش های هنری و فرهنگی نسل جوان و به تبع آن آینده ی فرهنگی و هنری کشور.

عظیمی مدیر عامل موسسه در ادامه دربارهٔ ماموریت اصلی موسسه چنین گفت؛ موضوعات کاری مختلفی برای این موسسه پیش بینی شده است که اجرایی شدن انها علاوه بر حفظ منزلت سالمندی هنرمندان،به حفظ ثبت- ضبط و انتقال تجربیات و دانسته های این ذخایر فرهنگی و هنری کشور خواهد انجامید.

وی ارایه خدمات حمایتی- معیشتی ورفاهی به هنرمندان پیشکسوت و همچنین استفاده از تجربیات و سوابق ارزشمند فرهنگی و هنری آنها را در جهت کمک به بالندگی معنوی،فرهنگی،اجتماعی و علمی کشور را در اولویت و بسیار مهم قلمداد کردند.

در پایان سید عباس عظیمی ضمن تشکرمجدد از ایوبی ؛ همکاری و مشارکت اکو با موسسه هنرمندان پیشکسوت را بسیار مغتنم شمرده .و پتانسیلی همچون موسسه اکو برای ارتقای اهداف موسسه هنرمندان پیشکسوت را بسیارمهم دانست.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.