اعلام آمادگی یک شبکه فرهنگی اجتماعی ایرانی برای بازسازی مناطق آسیب دیده سوریه

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
شبکه فرهنگی و اجتماعی و مردمی طلایه‌داران جهاد با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای آغاز بازسازی مناطق آسیب دیده سوریه اعلام کرد.

متن این بیانیه که ایسنا آن را منتشر کرده به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین

سلام خدا بر ملت مقاوم سوریه و بر مردمی که میزبانی شایسته برای بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زینب سلام الله علیها قرار گرفتند. سلام خدا بر ملتی که بار دیگر با ایستادگی و پایمردی خود، عزت و شرف اسلامی- عربی را به رخ جهانیان کشیدند و با آزادسازی شهر راهبردی القصیر و قنیطره، طلاییه فتح نهایی و قریب الوقوع جبهه مقاومت در کشور همیشه عزیز سوریه را نوید دادند. شکی نیست که در این ایام خجسته خبر فتح “القصیر” و”قنیطره”دل ملت ایران را نیز همانند تمام ملت‌های آزاده و مقاوم شاد کرد و جبهه همیشه پیروز مقاومت را بیش از هر زمان دیگر به فتح الفتوح قدس شریف امیدوارتر کرد.

حال که بار دیگر مکر خیرالماکرین برای به زانو در آوردن جبهه استکبار از آستین ملت عزیز سوریه سر برآورده، شبکه فرهنگی و اجتماعی و مردمی طلایه‌داران جهاد نیز به عنوان عضو کوچکی از سیل عظیم امت واحده اسلام آمادگی خود را برای آغاز بازسازی مناطق آسیب دیده سوریه اظهار کرده و اعلام می‌دارد با توجه به ظرفیت این شبکه مردمی در قالب هفتاد گروه سازندگی و محرومیت‌زدایی آماده خدمت‌رسانی همه جانبه در عرصه­‌های مختلف جهاد سازندگی اعم از عمرانی، پزشکی- بهداشتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی به ملت شریف سوریه خواهد بود.

ان‌شاءالله که با ریشه کن شدن هرچه سریع‌تر بنیان فتنه در کشور سوریه شاهد بازسازی مقاوم­‌تر و زیباتر این جبهه ارزشمند مقاومت در منطقه باشیم.

الا ان حزب الله هم الغالبون

والسلام علی عباد الله الصالحین

شبکه طلایه ­داران جهاد»


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.