اعلام اسامی نفرات برتر هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان

با اتمام هشتمین جشنواره سراسری قرآنی دانشجویان اسامی نفرات برتر مشخص شد.

یوسف رستمی دبیر هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشیممتازنیوز، گفت: نفرات برتر هشتمین جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۴ بخش کتبی ، شفاهی، پژوهشی ، ادبی هنری معرفی شدند.
 
رستمی افزود: در رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان مجتبی محمد بیگی از تهران و در بخش بانوان معصومه کهریزی از کرمانشاه و مهناز جبارزاده از اردبیل به صورت مشترک برتر معرفی شدند.
 
وی افزود: در بخش ترتیل آقایان حمید جلیلی از تهران و بخش بانوان ملیحه اسحاق نژاد از خراسان رضوی عناوین نخست جشنواره را از آن خود کردند.
 
وی با بیان انی که در حفظ ۲۰ جزء در بخش آقایان معین موذن از اصفهان و بخش بانوان اکرم کریمی از یزد رتبه های اول این جشنواره را کسب کردند خاطر نشان کرد: محمد جعفری از فارس در بخش مقاله و علی رضا بلوک اصیل از گیلان در بخش کتاب به عنوان نفرات برگزیده بخش پژوهشی جشنواره انتخاب شدند.
 
وی تصریح کرد: مجید مه آبادی از تهران در شهر محمد الماسی از اردبیل در رشته خوشنویسی امیر قادری از استان مرکزی در رشته عکس پروین محمدی از کردستان در رشته تذهیب مرتضی اسدی از کرمانشاه در نمایشنامه عناوین برتر را به خود اختصاص دادند./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.