اعلام برایت اصولگرایان از جریان انحرافی/ اصلاح‌طلبان از افکار ساختار‌شکنانه دست بردارند

۲۳م آذر ،

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان از زمان پیدایش جریانی به نام انحرافی بارها مواضع خود را صریحا دربارهٔ این موضوع اعلام کرده‌اند در صورتی که این موضوع از سوی اصلاح‌طلبان هیچ گاه دربارهٔ فتنه ۸۸ انجام نشده است.

حجت‌الاسلامحسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اظهارات اخیر عارف مبنی بر اعلام برایت اصولگرایان از جریان انحرافی برای ورود به انتخابات سال آینده، اظهار داشت: مشخص است که اصلاح‌طلبان تندرو در جریان پس از انتخابات ریاست‌جمهوری قبل چه اقداماتی را انجام داده‌اند لذا حضور مجدد آنها در فضای سیاسی کشور منوط به اعلام برایت از فتنه ۸۸ است.
وی افزود: این جریان حضور گسترده مردم در انتخابات ۸۸ را با طرح شعار تقلب و اقدامات ساختار‌شکنانه به سمت و سویی هدایت کرد که دشمنان به دنبال آن بودند تا اصل دموکراسی واقعی در جمهوری ‌اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: اگر اصلاح‌طلبان قصد تبری از فتنه‌گران سال ۸۸ را ندارند باید بدانند که نظام جایی برای آن‌ها نخواهد داشت زیرا حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری قبل با یک برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده و وابسته به عناصر بیگانه صورت گرفت بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که اصولگرایان بارها از جریان انحرافی اعلام برایت داشته‌اند، اظهار داشت:  اصولگرایان از زمان پیدایش جریانی به نام انحرافی بارها مواضع خود را صریحا دربارهٔ این موضوع اعلام کرده‌اند در صورتی که این موضوع از سوی اصلاح‌طلبان هیچ گاه دربارهٔ فتنه ۸۸ انجام نشده است لذا این موضوع بیان‌کننده این است که اصلاح‌طلبان هنوز دست از افکار و اندیشه‌های ساختار شکنانه خود برنداشته‌ و در مسیر قبلی خود حرکت می‌کنند.

گفتنی است؛ محمد‌رضا عارف معاون اول خاتمی در گفتگویی اعلام کرده است که اگر اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات آینده باید ار فتنه ۸۸ اعلام برایت کنند اصولگریان نیز باید در این راستا مواضع خود را نسبت به جریان انحرافی صریحا اعلام کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.