اعلام داوران سه بازی پایان تیم ملی

۰۶اردیبهشت،

عبدالبشیر” سنگاپوری داور بازی قطر با ایران شد

دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب داوران سنگاپوری برای قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در هفته هشتم از مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی برزیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی با بیان این خبر اظهار داشت: چندی پیش نامه‌ای به فیفا در خصوص انتخاب داوران دیدارهای باقی‌مانده تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل ارسال کردیم که روز پنجشنبه (دیروز) جوابش آمد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این نامه از فیفا خواسته بودیم، در دیدارهای مهم‌مان با قطر و لبنان از داوران غرب آسیا یا مرکز آسیا استفاده نشود. آنها هم در نامه‌ای اعلام کردند “عبدالمالک عبدالبشیر” داوری از سنگاپور برای قضاوت این دیدار انتخاب شده است.

نبی همچنین تاکید کرد: طبق اعلام فیفا داور بازی ایران و لبنان ژاپنی بوده و برای مسابقه مهم تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی در سئول داوری از چین برگزیده شده است.

“عبدالمالک عبدالبشیر” سنگاپوری داور بازی ایران با کره‌جنوبی در دیدار رفت از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ – برزیل در تهران بود که در جریان بازی کارلوس کی‌روش را به سبب اعتراض شدید و مسعود شجاعی را در جریان مسابقه از زمین اخراج کرد. این داور همچنین چندی پیش دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت کرد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.