اعلام زمان برگزاری امتحانات واحد علوم و تحقیقات/برگزاری کلاس‌های جبرانی تا اول خرداد

۳۱فروردین۱۳،

186319815.jpg

کلاس‌های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اول خرداد ماه پایان می‌یابد و امتحانات نیمسال دوم تحصیلی این واحد در طی روزهای دوم تا ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر یوسفعلی زیاری معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، گفت: بر اساس مصوبه شورای آموزشی واحد علوم و تحقیقات مقرر شد، کلاس‌های درس نیمسال دوم تحصیلی اول خرداد ماه تمام شود و برگزاری امتحانات از دوم خردادماه آغاز شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قبلا نیز ۱۲ روز برای امتحانات پیش‌بینی شده بود در بازه زمانی دوم تا ۱۹ خرداد ماه برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های جبرانی، تا قبل از آغاز امتحانات و پایان کلاس‌ها، اظهارکرد: در این راستا باید از تمامی فضاهای آموزشی دانشگاه در کلیه ایام هفته به نحو مطلوب استفاده شود.

وی به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی در روزهای پنجشنبه در واحد علوم و تحقیقات، گفت: در حال حاضر به منظور تکمیل تقویم آموزشی، در روزهای پنجشنبه نیز با برنامه‌ریزی منسجم آماده برگزاری کلاس‌های آموزشی جبرانی هستیم.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: مقرر شده است برنامه جبرانی کلاس‌های آموزشی در روزهای پنجشنبه در این واحد دانشگاهی از سوی دانشکده‌های واحد به حوزه معاونت آموزشی اعلام تا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای هماهنگی و اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید انجام شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.