اعلام محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته

اعلام محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته

اعلام محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته

ممتازنیوز: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده از سوی پلیس در تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ششم مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفتم مهرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور کرج – چالوس نیز گفت: بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه هفتم مهرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.
سلبی همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز را همچنان ممنوع اعلام کرد و گفت: همچنین تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ روز پنجشنبه ششم مهرماه و ساعت ۶ تا ۲۳ روز جمعه هفتم مهرماه از این مهر ممنوع است.
به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۶ تا ۲۳ روز جمعه هفتم مهرماه از تهران به سمت قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
وی با اشاره به ممنوعیت‌های اعمال شده در محور زاهدان – زابل نیز به ایسنا گفت: در این محور نیز تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم مهرماه از این محور ممنوع است.
سلبی با اعلام شماره تماس ۸۸۲۵۵۵۵۵ از شهروندان خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت از راه‌های کشور و نیز امدادرسانی احتمالی آن را به خاطر بسپارند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.