اعلام نتایج آزمون‌های ارشد ودکتری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج آزمون‌های ارشد ودکتری دانشگاه آزاد

جام جم آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم شهریور ماه ۹۱ خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق، اظهارداشت: از هفته گذشته قرائت پاسخ نامه‌ها آغاز شده که این پروسه ۱۵ روز به طول می‌کشد سپس پاسخ‌‌ها با کلید‌ها مقایسه می‌شود.

وی با اشاره به زمان اعلام کلید آزمون کارشناسی ارشد گفت: ما در آزمون‌های دانشگاه آزاد تنها از طراحان سئوال را دریافت می‌کنیم و طراحان پس از آزمون کلید را طراحی می کنند که این کار به امنیت آزمون کمک می کند. پس از آن استخراج کلید نهایی سوالات آغاز می‌شود تا بتوان در نهایت نتایج نهایی را منتشر کرد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پذیرش حدود ۷۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد امسال، گفت: نتایج نهایی آزمون نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

وی همچنین از امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در مرحله تکمیل ظرفیت خبر داد و گفت: شرایطی فراهم شده است که داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد پذیرفته نشده‌آند، بتوانند برای مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته مجدد داشته باشند.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.