اعلام نتایج آزمون دکتری

جام جم آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با یک هفته تاخیر یکشنبه ۲۶ شهریور ماه اعلام می‌شود.

دکتر “حسین توکلی” با اعلام این خبر افزود:با توجه به اطلاعاتی که از نتایج مصاحبه‌های آزمون دکتری به سازمان سنجش ارسال شده است، برخی از دانشگاه‌ها و گروه‌های آموزشی نمرات مصاحبه داوطلبان را کم یا صفر و یا غایب به سازمان ارسال کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در این سازمان نتایج این بررسی به وزیر علوم ارائه شد تا در این خصوص به دانشگاه‌های ذی‌ربط تذکر داده شود که در این گزارش نمرات مصاحبه به نحوی عمل شود تا حق داوطلبان ورود به دوره دکتری تضییع نشود. در همین راستا با توجه به نظرخواهی انجام گرفته از داوطلبان آزمون دکتری، بیش از ۷۰ درصد داوطلبان تقاضای افزایش وزن آزمون کتبی را داشته‌اند.

توکلی ادامه داد:‌سازمان سنجش هم‌اکنون منتظر ابلاغ نظر وزیرعلوم است تا با توجه به برنامه زمانی پیش‌بینی شده برای اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۱ که ۲۱ تا ۲۳ شهریور اعللام شدهه است، نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز در روز یکشنبه ۲۶ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مشاور سازمان سنجش ادامه داد: پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان بر روی سایت سازمان اعلام می‌شود، باید از روز سه‌شنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۲۹ شهریور با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت‌نام، به محل قبولی مراجعه کنند.

گفتنی است پیش از این قرار بود نتایج آزمون دکتری ۲۰ شهریور اعلام شود. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.