اعلام همبستگی مردم فلسطین با اسیران اعتصاب کننده

دهها نفر از مردم فلسطین با برپایی جشنواره ای در الخلیل همبستگی خود را با اسیران اعتصاب کننده در بند رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه  القدس ؛ این جشنواره در همبستگی با اسیران فلسطینی به ویژه اعتصاب کنندگان در زندانهای اسرائیل بر گزار شده است.

ممدوح حمامره گزارشگر این شبکه اظهار داشت شرکت کنندگان در این جشنواره سئوالات زیادی را در زمینه سرنوشت اسیران به ویژه اعتصاب کنندگان مطرح کردند .

یکی از شرکت کنندگان در این جشنواره  به گزارشگر شبکه القدس گفت :گزارشهای اخیر از اعتصاب کنندگان حاکیست اوضاع جسمانی این اسیران وخیم است و در هر لحظه در معرض مرگ ناگهانی و سکته مغزی هستند به همین دلیل ما اینجا جمع شده ایم تا با اعتراضهایمان شاید بتوانیم مشکلات این اسیران فلسطینی را حل کنیم.

گزارشگر شبکه القدس افزود: اشک از چشمان مادران این اسیران همواره جاری است و این مادران آرزو دارند بار دیگر فرزندان خود را  آزاد ببینند. مادر ایمن الشراونه از مشکلات فرزندش می گوید : پسرم اعتصاب غذا کرده است و اوضاع جسمانی وخیمی دارد و روی تخت خوابیده است و نمی تواند بنشیند .

ممدوح حمامره همچنین در گزارش خود افزود: کوچک و بزرگ در اینجا جمع شده اند تا با هم همبستگی خود را با اسیران اعلام کنند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تجمع اظهار داشت: ما به اینجا آمده ایم تا به اسیران آزاده بگوییم ملت فلسطین شما را تنها نخواهند گذاشت و از شما حمایت خواهند کرد. پیروزی با شماست و اتحاد و همبستگی شما رمز موفقیت شماست. برادران به جلو پیش بروید ما از شما حمایت می کنیم.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.