اعمال حداکثر تسهیلات برای انتقال دانشجویان خارج از کشور به دانشگاه‌های داخل

۳۰ام بهمن ،

72-64.jpg

اسفندیار رحیم مشایی – جانشین رییس‌جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور – خواست تا با توجه به نوسانات قیمت ارز و بروز مشکل برای دانشجویان ایرانی در خارج از کشور، حداکثر تسهیلات لازم، بیش از قبل برای انتقال این دانشجویان به دانشگاه‌های داخلی در نظر گرفته شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مشایی با ارسال نامه‌ای، از سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه آزاد خواست تا با توجه به نوسانات قیمت ارز و بروز مشکل برای دانشجویان ایرانی در خارج از کشور، حسب نظر رییس‌جمهور حداکثر تسهیلات لازم، بیش از قبل برای انتقال این دانشجویان به دانشگاه‌های داخلی در نظر گرفته شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

جناب آقای طریقت منفرد؛ سرپرست محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

جناب آقای دانشجو؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

جناب آقای دکتر دانشجو؛ رییس محترم دانشگاه آزاد

سلام علیکم

با توجه به بروز نوسانات در قیمت ارز و بروز مشکلات برای دانشجویان ایرانی در خارج از کشور، حسب نظر ریاست محترم جمهوری، مقتضی است دستور فرمایید حداکثر تسهیلات لازم را بیش از آنچه در قبل اعمال می‌شده است، در جهت انتقال دانشجویان یاد شده به دانشگاه‌های داخل کشور پیش‌بینی و به اطلاع عموم خانواده‌های عزیز ایرانی ذینفع برسانند. ارسال گزارش اقدامات مورد امتنان است.»

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.