اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی به مدت ۱۴روز در شهرستان بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به اینکه وضعیت این شهرستان از قرمز هم بالاتر رفته در ستاد کرونای استان و شهرستان مصوب شد محدودیت‌های جدید و سختگیرانه تری از فردا پنجشنبه ۱۵ آبان به مدت ۱۴ روز تعطیل شوند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویراحمد، شاهرخ کناری عصر روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در سی و سومین نشست ستاد مدیریت کرونای شهرستات بویراحمد ضمن تشریح وضعیت کنونی شهرستان بویراحمد از نظر روند افزایشی تعداد مبتلایان، بستری و فوتی های ناشی از کرونا و اینکه وضعیت شهرستان از قرمز هم بالاتر رفته است افزود: از امروز و فردا به مدت ۱۴ روز در شهرستان بویراحمد محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و تمامی ارگان‌ها، صنوف و مردم ملزم به اجرای مصوبات این جلسه هستند.

وی اظهارکرد: تمامی صنوف به جز قصابان، خواروبارها، خبازان، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، داروخانه‌ها، مراکز امدادی و درمانی از فردا به مدت ۱۴ روز تعطیل می‌شوند.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی درون شهری(خیابان فردوسی، طالقانی، هفت تیر تا فلکه جانبازان و فلکه شهدا و خیابان فرودسی) از امروز عصر به مدت دو هفته اعمال می شود.

کناری در خصوص ادارات نیز تصریح کرد: تمدید دورکاری کارمندان ادارات و سازمان‌ها با ظرفیت ۵۰ درصد انجام شود.
وی از تعطیلی جمعه بازار یاسوج به مدت دو هفته خبر داد و عنوان کرد: نازل‌داران جایگاه سوخت موظف به سوخت‌گیری هستند و رانندگان خودرو حق پیاده شدن و سوخت‌گیری ندارند.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تجمع بیش از ۵ نفر در مکان‌ها و اماکن عمومی ممنوع است، ادامه داد: تمامی ورودی‌های منطقه گردشگری “سرنجلکل” مسدود می‌شوند و هیچ‌گونه مراسمی در آن مکان برگزار نخواهد شد.
کناری تاکید کرد: ماسک با قیمت ۱۲۰۰ تومان از فردا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و جریمه های ۵۱۰ هزار تومانی برای خودروهای مسافران اعمال می شود.
وی گفت: کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های خصوصی،( زبان، مهدکودک، ….)، مراکز ورزشی، فنی و حرفه ای، و حتی مراکز مذهبی تعطیل هستند.
فرماندار شهرستان بویراحمد اظهارکرد: خیابان عمده فروشان یاسوج از شنبه از دو طرف با نیوجرسی بسته خواهد شد و عمده فروش‌ها موظفند طی دو روز آینده به نجف آباد منتقل شوند و اگر مواد فاسد شدنی دارند تا شنبه جابجا کنند.

کناری خاطرنشان کرد: این محدودیت‌های ترافیکی از سرآبتاوه تا روستای مزدک شهرستان بویراحمد اعمال می شود و همچنین مجموع محدودیت ها شهرستان بویراحمد از جمله شهر یاسوج، بخش کبگیان، لوداب، سپیدار را شامل می شود.

وی تصریح کرد: طی این مدت ۱۰ دستگاه خودرو هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری‌ها و مرکز بهداشت روزانه آخرین وضعیت کرونایی شهرستان را در محلات به اطلاع مردم می رسانند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.