افتتاحیه نمایشگاه عکس آزادگان‌سرافراز در فرهنگسرای ملل

۲۵م دیماه ،

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس ˝قابی برای آزادگی˝، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در فرهنگسرای ملل افتتاح می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره عکس “قابی برای آزادگی”، به مناسبت فرارسیدن بیست و یکمین سال‌ ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی این جشنواره عکس، در سه بخش شامل: قبل از روزهای مبارزه (شامل عکس‌های دوران پیش از اسارت)، دوران مبارزه (‌ شامل عکس‌های ایام اسارت) و بخش سوم آن شامل دوران پس از مبارزه و اسارت برگزار شد.

نمایشگاه “قابی برای آزادگی” روز ۲۶ دی‌ماه با نمایش عکس دیده نشده‌ای از شهید سرافراز سیدعلی‌اکبر ابوترابی؛ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران لشکری و کشوری در فرهنگسرای ملل برپا می گردد.

لازم به یادآوری است، نمایشگاه “قابی برای آزادگی” به همت موسسه پیام آزادگان با هدف پاسداشت ایثار و مقاومت آزادگان سرافراز در دوران سخت اسارت برگزار می‌شود. همچنین مرور خاطرات آزادگان، پرداختن به زندگی ایام پس از اسارت، فراهم کردن زمینه آشنایی جوانان و نسل امروز با بخشی از فرهنگ دوران دفاع مقدس از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه “قابی برای آزادگی”، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه افتتاح و تا سوم بهمن‌ماه در فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه صدر، میدان پیروز، خیابان قیطریه ، بوستان قیطریه میزبان علاقمندان است.
 

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.