افتتاح اولین فروشگاه زنجیره‌ای تلفن همراه در تهران

۱۶ام بهمن ،

به گزارش خبرگزارس مهر، در این فروشگاه تمامی محصولات و خدمات تلفن همراه، گوشی و لوازم جانبی تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی موبایل، اینترنتADSL و وایمکس ارائه می گردد.

این فروشگاه دومین فروشگاه زنجیره ای تلفن همراه کشور است که بعد از مشهد در خیابان شریعتی تهران افتتاح و همزمان با آن ۱۱ فروشگاه دیگر نیز در سراسر کشور راه اندازی شده است.

هدف از راه اندازی چنین فروشگاهی فروش سیم کارت، کارت شارژ، انواع گوشی، تبلت، دانگل، نوت بوک و کلیه خدمات مربوط به اپراتور اول تلفن همراه عنوان شده و قرار است در یک پروژه ۵ ساله، ۷۳۰ فروشگاه زنجیره ای در کل کشور راه اندازی شود.

براین اساس راه اندازی ۱۰۱ فروشگاه در سال اول در دستور کار قرار گرفته که این فروشگاهها در سه سطح T1(فروشگاه های بالای ۱۰۰ متر)، T2 (فروشگاه های کمتر از ۱۰۰ متر) و T3 (کیوسک های کوچک) تدارک دیده شده است.

در همین حال گام بعدی فروشگاههای زنجیره ای تلفن همراه – آپ استور- عرضه تمامی خدماتی است که در مراکز خدمات ارتباطی ارائه می گردد. در این راستا قرار است در تهران ۲۰ فروشگاه زنجیره ای، ۵ کیوسک و ۵ فروشگاه سیار(خودرو با تجهیزات کامل) برای ارائه خدمات ارتباطی تاسیس شود.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناصردلجو:

    دلال بازی کمتر. مردم با اطمینان خرید میکنند.توسعه بدهید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.