افتتاح بزرگترین جایگاه تشریفات اختصاصی خاورمیانه در فرودگاه امام (ره)

خبرگزاری آریا- بزرگترین جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاهی (CIP ) خاورمیانه امروز در مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور در فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  در این مراسم که جمعی از روسا و نمایندگان شرکتهای هواپیمایی و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند، محمود رسولی نژاد با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای این پروژه گفت: شرکت فرودگاهها از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های فرودگاهی استقبال می کند.
وی از پروژه جایگاه تشریفات اختصاصی به عنوان نخستین پروژه ای نام برد که توسط بخش خصوصی در فرودگاه امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده است و افزود: هتل این فرودگاه نیز با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر امسال آماده بهره برداری می شود.
مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور تاکید کرد : اجرای پروژه هایی مشابه این پروژه ها در فرودگاههای دیگر همچون فرودگاههای مشهد، شیراز و تبریز نیز دردست اقدام است.
رسولی نژاد با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهارداشت: افتتاح چنین پروژه ای در یکی از بهترین فرودگاههای کشور که به نام امام خمینی (ره) متبرک شده مرهون تلاش افرادی است که در زمان دفاع مقدس با ایثار گریهای خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشورگفت : به نمایندگی از طرف وزیر راه و شهر سازی از دست اندرکاران این پروژه قدردانی و برای آنان در ادامه خدمت به مردم و کشور آرزوی توفیق کرد.
در این مراسم مجری پروژه جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) نیز در سخنانی با ابراز خوشنودی از اجرای این پروژه گفت: این پروژه با مشارکت ۷۰ گروه در ۴۰ هزار نفر روز کار طی دو و نیم سال و به روش ساخت، بهره برداری و تحویل (BOT ) اجرا شده است.
ایلخانی افزود: این جایگاه ظرفیت پذیرش ۴۰۰ مسافر را دارد و با بهره گیری از کارکنان مجرب و آموزش دیده از اول تیر ماه آماده خدمات رسانی مطلوب و سریع به مردم است.
رئیس هیات مدیره شرکت مجری طرح ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه سه هزار متر مربع به فضای ترمینال مسافری فرودگاه افزوده شد. این ساختمان باسرمایه ۹۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و با سطح زیربنای ۸۰۰۰ مترمربع و در سه طبقه احداث شده که با داشتن پارکینگ مستقل ظرفیت پذیرش ۸۰ خودرو را داراست.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.