افتتاح بیش از ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در استان سمنان

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۰۴:۱۸:۰۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خبر داد:

بزرگنمایی:  

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از افتتاح بیش از ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه و۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در راههای حوزه استحفاظی استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  رحمانی بهره برداری از ۶۷ کیلومتر بزرگراه شاهرود – میاندشت ، ۱۰ کیلومتر بزرگراه شاهرود –آزاد شهر و ۱۸ کیلومتر بزرگراه سمنان – گرمسار را از جمله اهم پروژه های آماده افتتاح در استان دانست و تصریح کرد : در بخش راه روستایی نیز محور تلخاب – حجاج بطول ۵/۱۳ کیلومتر ، آسفالت محور قلعه بالا – خانخودی به طول ۳ کیلومتر و اجرای ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در روستاهای منطقه کالپوش نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی در دست اجراست.
وی در ادامه افزود: حاصل سفرهای پربرکت مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان سمنان ،۷۰ مصوبه در حوزه راه و ترابری بوده است که در حال حاضر شاهد پیشرفت ۹۰درصدی مصوبات سفرمقام معظم رهبری و پیشرفت ۶۰درصدی در پروژه های مصوب سفر هیئت دولت به استان سمنان هستیم .
رحمانی بیان داشت : جاده های استان سمنان به دلیل همسایگی با ۸ استان پرجمعیت و قرار گیری در مرکز حمل و نقل کریدور شمالی – جنوبی و شرقی – غربی کشور ، دارای حجم بالای ترافیک ترانزیتی و زیارتی است.
با افتتاح پروژه های جدید الاحداث بسیاری از نقاط حادثه خیز در این محورها حذف خواهند شد و شاهد کاهش آمار تصادفات خواهیم بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۰۱۶۱۹۲۴۱۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.