افتتاح دانشگاه زنان در مالزی

۱۸م آذر ،

88-99.jpg

مسئولان دانشگاه آسیایی زنان در کشور بنگلادش نسبت به افتتاح یک شعبه دیگر از دانشگاه آسیایی زنان با رویکرد رشته‌های مدیریت در مالزی به اتفاق نظر رسیدند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انتظار می‌رود این دانشگاه که اهم فعالیت‌های آن مبتنی بر رشته‌های مدیریت و راهبردی است، تا سال ۲۰۲۴ در کشور مالزی افتتاح شود.

در پی افتتاح دانشگاه آسیایی برای زنان (AUW) در سال ۲۰۰۸ در کشور بنگلادش، بر این حقیقت که این قاره از مزایای این دانشگاه معتبر مختص بانوان بهره‌مند می‌شود، صحه گذاشته شد.

ایده ایجاد “دانشگاه راهبردی زنان آسیا” در سال ۲۰۱۰ توسط “باربارا هو” مشاور حقوقی و مسوول پذیرش سابق دانشگاه AUW بنگلادش شکل گرفت.

بنا به گزارش پایگاه خبری یونیورسیتی ورلد نیوز، بارباراهو گفت: از تجربه قبلی خود دریافته است که چنین دانشگاه‌هایی در این ناحیه از قاره آسیا، خواهان بسیاری دارد. ضمن اینکه دریافتیم می‌توانیم دانشگاه‌های رشته‌های علوم انسانی بانوان را در خارج از بنگلادش گسترش داده و آن را به دانشگاه “کاملاً آسیایی ” تبدیل کرده و شعبه‌های بیشتری از آن را در کشورهای توسعه یافته‌تر ولی در عین حال کم هزینه‌تر افتتاح کنیم که در صورت تحقق، این رویا بسیار شگفت‌انگیز خواهد شد.

وی ضمن به خدمت گرفتن از شش نفر که دارای تفکرات همسو می باشند جهت ایجاد هیئت علمی این دانشگاه اقدام کرد. در حال حاضر تمامی مقدمات راه‌اندازی یک دانشگاه آسیایی مختص زنان فراهم شده و انتظار می‌رود این دانشگاه در سال ۲۰۲۴ در کشور مالزی افتتاح شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.