افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی با حضور وزیر ارشاد

۳۰م آذر ،

یکم تا پانزدهم دی ماه در سعدآباد ؛

به‌مناسبت میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع)،سیزدهمین نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی قرآنی هنرمند معاصر، سید مهدی دریاباری یکم دی ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش می یابد.

به گزارش هنرانلاین  آیین گشایش این نمایشگاه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،جمعی از خوشنویسان و علاقمندان به این هنر ،رأس ساعت ۱۵ روز جمعه یکم دی ماه در موزه هنرملل سعدآباد برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ مهدی دریا باری از سال ۱۳۶۲ خوشنویسی را زیر نظر استاد حسین کاشیان آغاز و پس از آن در سال ۱۳۶۸ در مکتب هنرمند صاحب‌ نام کشور استاد محمد سلحشور به کسب هنر پرداخت.

این هنرمند تاکنون نمایشگاه‌های جمعی وانفرادی بسیاری را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده که از آن میان می‌توان به نمایشگاه قرآن کریم همدان، نمایشگاه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و چندین نمایشگاه در امارات متحده عربی، پاریس و ایتالیا اشاره کرد.

وی پس از کسب درجه ممتاز خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران در سال ۱۳۷۱ ،دوره فوق ممتاز را زیر نظر استاد سلحشور با موفقیت گذراند.

گفتنی است؛ نمایشگاه مذکور تا ۱۵ دیماه در موزه هنرملل سعدآباد دایر می باشد.

علاقمندان به هنر خوشنویسی می توانند همه روزه از ساعت ۹ الی۱۷ (به جز روزهای دوشنبه) از این نمایشگاه واقع در خیابان ولی عصر (عج)،خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه سابق)، انتهای خیابان شهید طاهری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد موزه هنر ملل بازدید کنند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.