افتتاح نمایشگاه جدید محصولات رولز رویس در ژاپن

تورستن مولر اونوس – مدیر رولز رویس – از به روز رسانی دو نمایندگی فروش و احداث یک مرکز جدید عرضه محصولات شرکتش در ژاپن خبر داد. رولز رویس در پاسخ به تقاضای رو به رشد خودرو در ژاپن در حال توسعه شبکه فروش و گسترش حضورش در بازار این کشور می شود. تاسیسات جدید رولز رویس در زمینی به مساحت ۳۱۸ متر مربع احداث شده و ضمن مجهز بودن به تمامی استانداردهای روز قابلیت هایش هم زمان پنج خودرو به صورت هم زمان را دارد.
کنزو واتاری مدیر کورنس مدیر شریک تجاری رولز رویس در ژاپن گفت : تقاضای رو به رشد و یکنواخت خودروهای گوست و گوست اکستندد، از مهم ترین دلایل احداث این نمایشگاه و مرکز فروش می باشد.
گفتنی است نمایندگی رولز رویس در توکیو بعد از چین موفق ترین نمایندگی فروش محصولات این شرکت در بازار سال ۲۰۱۱ منطقه آسیا اقیانوسیه بوده است.
پیش از این نیز رولز رویس اقدام به افتتاح نمایندگی عرضه و فروش محصولات خود در ابوظبی و به نمایش گذاشتن صد دستگاه از معروف ترین خودروهایش در این شهر نموده بود .
این امر نشان می دهد که رولز رویس توجه ویژه ای به بازار آسیا داشته و تصمیم دارد از خاورمیانه تا شرق دور، شبکه ای منسجم برای فروش محصولاتش ایجاد نماید.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۰ شهریورماه
ساعت ارسال: ۱۲:۵۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.