افتتاح پادگان آموزش تروریست در خاک عربستان

در ادامه تلاش های مستمر عربستان سعودی در ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه و بخصوص پروژه های اخیر ایالات متحده در سوریه و عراق، این بار آل سعود برای رسیدن به اهدافش دست به راه اندازی مرکز اموزشی تروریست زد.

به گزارش رجا بنابر اخبار منتشر شد در منابع فلسطینی پس از دیدار مقام های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهوینیستی از عربستان سعودی این رژیم با همکاری دستگاه های امنیتی غرب اقدام به راه اندازی پادگانی جهت جذب مزدور از نقاط مختلف جهان و آموزش فعالیت های تروریستی به آنان برای استفاده در منطقه و بخصوص در کشورهای بحرین، سوریه و عراق نموده است.

آل سعود با انعقاد قراردادی با شرکت تروریستی “بلک واتر” که پیش تر نیز با دعوت آمریکا برای حضور در عراق جنایات بسیاری را مرتکب شده بود درحال راه اندازی مرکز مذکور می باشد.

اسلام تایمز به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار در این خصوص نوشت: بنابر خبر فاش شده این شرکت تروریستی در نظر دارد تا مزدورانی را که عناصر سعودی آنها را از کشورهای آفریقایی و خاورمیانه جذب کردند، آموزش دهند. 

منابع آگاه در این باره گزارش دادند که افسرانی از رژیم صهیونیستی بر روند آموزش این تروریستها که شرکت بلک واتر مسئولیت آن را برعهده دارد، نظارت می کنند.

البته عناصری از نیروهای امنیتی فرانسه نیز با حضور در عربستان در کنار همتایان صهیونیستی خود به نظارت بر روند آموزش تروریستها از سوی عناصر شرکت بلک واتر می پردازند.

این در حالی است که اخیرا هم اخباری به دست آمده است که حاکی از فعالیت عناصر این شرکت تروریستی در نوار مرزی ترکیه با سوریه به منظور انجام عملیات تروریستی علیه سوری ها است.

شایان ذکر است که نام بلک واتر به عنوان شرکت به اصطلاح امنیتی که در حقیقت ماهیت تروریستی دارد، اولین بار در عراق و در دوران اشغال این کشور توسط آمریکا با کشتار غیر نظامیان عراقی مطرح شد و در ادامه این شرکت از افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس سر در آورد.

همچنین چندی پیش نیز محمد حسنین هیکل، اندیشمند و کارشناس استراتژیکی مصر در مصاحبه ای بیان داشته بود: اعضای گروه القاعده و شرکت بلک واتر آمریکا بانام جدیدی در داخل سوریه و اطراف آن فعالیت می کنند.

هیکل افزود: نزدیک شش هزار نفر وابسته به این شرکت هستند که در داخل و خارج سوریه برای اجرای برنامه های پیمان آتلانتیک و ایالت متحده آمریکا و کشورهای عربی حضور دارند.

از دیگر خدمات این شرکت تروریستی می توان به همکاری با سازمان منافقین، راه اندازی ارتش سری در امارات، قاچاق سلاح به عراق و سوریه و امضاء قرار داد با وزارت امور خارجه آمریکا برای انجام فعالیت های تروریستی نام برد.

(تصاویر از دوره های آموزشی شرکت ” بلک واتر”)

 


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.