افتتاح ۱۷ پایگاه امداد جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از افتتاح ۱۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری در ۸ استان کشور خبر داد و گفت: همچنین قرار است ۲ پایگاه امداد هوایی در استان‌های اصفهان و یزد افتتاح شود.

وحید رحمتی در گفت‌وگو با فارس در تشریح برنامه‌های هلال احمر در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار داشت: همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی جمعیت هلال احمر ۱۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده‌ای) را در ۸ استان کشور افتتاح خواهد کرد. همچنین قرار است ۲ پایگاه امداد هوایی در استان های اصفهان و یزد افتتاح شود.

وی افزود: افتتاح انبار امدادی در استان بوشهر، افتتاح پایگاه موقت کوهستان در استان ایلام، افتتاح پایگاه آنست در خراسان جنوبی، افتتاح استخر آموزشی و امدادی در استان خراسان شمالی و افتتاح دفتر نمایندگی هلال احمر در استان سمنان از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است.

رحمتی با تأکید بر اینکه مسابقات کشوری اسکان اضطراری در استان مرکزی در این هفته برگزار خواهد شد تصریح کرد: قرار است نمایشگاه توانمندی و تجهیزات هلال احمر در تمام استانها و شهرستان‌های سطح کشور برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری مانورهای بزرگ دورمیزی در ۷ استان کشور افزود: برگزاری بیش از ۴۰۰ مانور در شرایط واقعی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها و شعبه‌های جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر در این هفته است.

مدیر‌کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: دوره آموزشی کمک‌های اولیه برای عموم مردم در اغلب استانهای کشور برگزار می‌شود برپایی رژه موتوری و خودرویی در تمامی استانهای کشور و برگزاری گردهمایی باشگاه امدادگران و نجاتگران سراسر کشور  نیز در این هفته انجام خواهد شد.

به گفته رحمتی غبارروبی مزار شهدا به‌ویژه شهدای امدادگر توسط امدادگران و نجاتگران سراسر کشور در ۲۵ مهر و همچنین شرکت امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مراسم عبادی و سیاسی نمازجمعه ۲۶ مهر از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر در این هفته است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.