افتتاح ۴۶۸ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۶۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر

معاون وزیر صمت از افتتاح ۴۶۸ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۶۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح ۴۶۸ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۶۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر

به گزارش ممتاز نیوز، سید مهدی نیازی اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۴۶۸ طرح صنعتی و معدنی با مجموع سرمایه‌گذاری حدود ۶۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با راه اندازی این تعداد واحد صنعتی و معدنی، اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر ایجاد می شود و بهره‌برداری از آنها توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را به‌همراه خواهد داشت.

وی افزود: از این تعداد ۱۷۲ واحد صنعتی و معدنی بزرگ و ملی بوده که با مجموع سرمایه‌گذاری حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۷ هزار نفر آماده بهره برداری با حضور مقامات عالی رتبه کشور می باشد.

نیازی ادامه داد: بیشتر این طرح های بزرگ در استانهای آذربایجان شرقی، یزد، البرز و خراسان رضوی است.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صمت گفت: از تعداد کل پروژهای های آماده افتتاح نیز تعداد ۲۹۶ واحد کوچک و متوسط با مجموع سرمایه‌گذاری حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی حدود ۵۸۰۰ نفر نیز آماده افتتاح است که با حضور مقامات استانی امعاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۴۶۸ طرح صنعتی و معدنی با مجموع سرمایه‌گذاری حدود ۶۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.