افتخاری: شهرآورد را تیم بی‌حاشیه می‌برد

۳۰م دیماه ،

سیدعلی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس استخوان‌بندی اصلی فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند و به دلیل هواداران پرشماری که دارند، دیدارهای مستقیم این ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: به دلیل طرفداران پرشماری که سرخابی‌های پایتخت دارند، اکثر توجه فوتبال دوستان و اهالی فوتبال به این ۲ تیم معطوف شده و شهرآوردهای تهران نیز با استقبال بسیار زیاد هواداران و رسانه‌ها مواجه است.

مربی فعلی تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: در چنین شرایطی از یک سو بازی‌های مستقیم استقلال و پرسپولیس با حساسیت بالایی برگزار شده و از سوی دیگر مردم توقع دارند که این ۲ تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را ارائه دهند.

افتخاری ادامه داد: این انتظار نیز بی دلیل نیست و مردم می‌گویند وقتی بهترین‌های فوتبال در این ۲ باشگاه جمع شده‌اند، باید بازی زیبا و اخلاقی را نیز نمایش دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازی‌های مستقیم استقلال و پرسپولیس جذاب نیست؟ گفت: سبب اصلی در حساسیت و حاشیه‌هایی است که برای این دیدار ایجاد می‌شود و در بازی‌ها دیگر شاهد چنین مواردی نیستیم.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم بتوانند بر حاشیه‌ها و حساسیت‌های کاذب این بازی غلبه کنند، موفق می‌شوند و به طوری کلی موفقیت از آن تیمی خواهد بود که حاشیه کمتری داشته باشد.

افتخاری در پایان اظهار امیدواری کرد: شهرآورد پیش روی فوتبال ایران که میان سرخابی‌های پایتخت در روز جمعه این هفته برگزار می‌شود، برخلاف بازی‌های قبلی ۲ تیم از جذابیت بالایی برخوردار باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.