افتخار می‌کنم که برای ایران به میدان رفتم

رضا قوچان نژاد در پایان دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اولین بازی ملی‌ام را برابر ۱۰۰ هزار تماشاگر و آن هم در این بازی حساس انجام دادم. واقعا افتخار می‌کنم که برای ایران به میدان رفتم و خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. با این پیروزی شرایط‌مان در جدول بهتر شده است.

به گزارش ایسنا،قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که آیا از بازی خود راضی است یا خیر گفت: خیلی راضی نیستم، تنها زمانی که بتوانم گلزنی کنم از بازی خودم رضایت کامل دارم. اما مهم این است که توانستیم این پیروزی شیرین را کسب کنیم و این مردمی که با هیجان تشویق می‌کردند را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم ملی همچنین درباره اینکه با توجه به برد ازبکستان در بازی امروزش شرایط رویارویی با ازبکستان را چطور می‌بیند؟ گفت: بازی بعدی بسیار اهمیت دارد و باید ازبکستان را با حمایت مردم شکست دهیم. امیدوارم در آن بازی هم روند خوبی که داریم را ادامه دهیم و در نهایت به جام جهانی صعود کنیم. من به هم‌وطنانم برای این برد تبریک می‌گویم خیلی وقت بود که منتظر بودم برای تیم ملی ایران بازی کنم و خوشبختانه این اتفاق در چنین دیداری افتاد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.