افزایش آمار ازدواج در سال ۹۰

جام جم آنلاین: مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال گفت: براساس آخرین آمارهای جمع آوری شده در سال ۹۰ ، ۸۷۴ هزار و ۷۹۱ مورد ازدواج در کشور به ثبت رسیده است که این آمار در مقایسه با سال قبل از آن ۲٫۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از سازمان ثبت احوال، علی اکبر محزون با بیان مطلب فوق، از افزایش آمار ازدواج در سال گذشته خبر داد و گفت: یک سوم ازدواج های سال ۹۰ در مناطق روستایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه یک سوم ازدواج های جاری ثبت شده در روستاهای کشور انجام شده است، تاکید کرد: ۲۴۳ هزار و ۳۳۴ واقعه ازدواج در مناطق روستایی انجام شده که در مجموع ۳۰ درصد کل ازدواج ها را به خود اختصاص می دهد.

به گفته محزون، آمارهای ازدواج های ارائه شده مربوط به ازدواج های جاری است که در نقاط مختلف در دفاتر رسمی به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: همچنین ۶۳۱ هزار و ۴۵۷ مورد نیز ازدواج در مناطق شهری استان ها به ثبت رسید است.

مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور همچنین به آمار ولادت در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۰، یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۲۲۴ واقعه ولادت به ثبت رسیده که در مقایسه با سال قبل آن از رشد ۱٫۴ درصدی برخوردار بوده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.