افزایش توسعه صنایع فرهنگی با هدف توسعه کسب وکار

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل سازمان رفاه وخدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: باید به دنبال توسعه و افزایش صنایع فرهنگی با هدف توسعه کسب و کار خانگی باشیم.

حسین زارع صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در شورای راهبردی کارآفرینی شهرتهران با بیان این مطلب افزود: ما نیازمند دستورالعمل مدونی برای ظرفیت‌سنجی و ظرفیت سازی و همچنین تعیین چشم انداز آینده  توسعه کارافرینی هستیم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این چشم‌انداز نیاز است که در۳گام ساماندهی وضعیت موجود،تعریف و مبنای تازه کاری و همچنین ظرفیت‌سازی و توسعه ظرفیت‌ها را در دستور کار قرار دهیم.حتی به نظر می‌رسد که طرح جامعی  در این خصوص در ذیل طرح جامع تهران به تصویب برسد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره حامی به عنوان تنها جشنواره حوزه کارآفرینی در سطح محلات هم تصریح کرد: ما به دنبال برگزاری این جشنواره در نیمه دوم سال هستیم،جشنواره‌ای که پایه آن کارآفرینی و از جمله ماموریت‌های سازمان رفاه است.
زارع صفت یادآورشد: ما می‌خواهیم که یک نهضت محله محور در حوزه کارآفرینی به راه بیفتد.
مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همچنینن پیشنهاد داد:باید دراولین سال برگزاری این جشنواره و در حوزه کارآفرینی محورهای این جشنواره را معین و محدود کنیم تا بازخورد مناسب تری داشته باشد؛مثلا محور جشنواره را بر پایه خلاقیت کودک در حوزه کسب وکار و یا ایده‌های خلاقانه در حوزه کسب وکار بنا کنیم.
وی با یادآوری این موضوع که ما درسطح محلات شهر تهران ۲کانون محله‌محور در حوزه کارآفرینی برپا کرده‌ایم تصریح کرد:  کانون های کارآفرینان محله و همچنین کانون تعاونی  کسب و کار مشاغل خانگی ظرفیت های اجتماع محور ما درسطح محلات می باشند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.